V loňském roce se na scénu vrátila legendární Supra. Toyota představila její pátou generaci a poprvé variantu GR. Nová GR Supra je koncipována jako sportovní vůz v té nejryzejší formě.
Hlavní konstruktér Tetsuja Tada se držel klasické podoby s řadovým šestiválcem a pohonem zadních kol, přesně v duchu tradic modelu Supra a původního sportovního modelu 2000GT. Motor o zdvihovém objemu 3,0 litru nabízí výkon 340 koní. Aby se však tento sportovní model stal dostupnějším širší veřejnosti, rozhodla Toyota, že je GR Supra k dostání také se čtyřválcovým motorem 2,0 litru. Je také o 100 kilogramů lehčí než silnější verze, což přispívá k lepší agilitě a ovladatelnosti vozu. V prodeji je už od března.
Video: Yoda Production
Mohlo by vás zajímat
Popularita hybridů od značky Toyota celosvětově roste. Najdete mezi nimi nejen městské vozy, ale i prostorná SUV. Na trhu máme již 5. generaci samonabíjecího hybridního pohonu, ale jejich základní myšlenka je pořád stejná - spolupráce benzínového motoru a elektromotoru. V naší nabídce najdete 2 základní typy hybridů: Full-hybrid ⚡️ Benzínový motor v kombinaci s elektromotorem. S plně hybridním pohonem můžete využívat elektrický režim až 77 % z celkové doby jízdy s nižšími náklady na údržbu s podobnou pořizovací cenou jako u vozů s klasickým pohonem. Plug-in hybrid 🔌 Staví na hybridním pohonu s autonomním dobíjením, ale přináší výkonnější baterii, která nabízí větší dojezd na samotný elektromotor, bez emisí a s nulovou spotřebou. Nabíjet můžete i z externího zdroje energie.