Toyota představila vizi, jak budou v budoucnu vypadat její evropské autosalony. Nová koncepce showroomů spojuje všechny produkty a služby mobility pod jednou střechou. V evropských zemích včetně České republiky bude postupně zaváděna mezi roky 2023 a 2025.

Vnitřní prostory autosalonů Toyota budou uspořádané kolem centrálního ostrůvku, kde mohou zákazníci komunikovat se značkou nejen prostřednictvím prodejců či dalších specialistů, ale také digitální formou. K dispozici tu totiž budou nejrůznější nástroje interaktivní digitální komunikace, které věrně zprostředkují požadované informace bez nutnosti přímé komunikace s personálem, stejně jako zkušenosti a zážitky na míru zákazníka přímo v prostředí prodejny.

Autosalony Toyota nabídnou modernější tvář i služby | Toyota Life

Samotným prodejcům pak nová koncepce autosalonu umožňuje přizpůsobit se požadavkům konkrétního zákazníka a zprostředkovat mu produkty a služby podle jeho potřeb. Na vyhrazených místech nového showroomu bude přehledně a pod jednou střechou připravena kompletní nabídka produktů a služeb společnosti, od prodeje nových modelů přes produkty sportovní divize Toyota Gazoo Racing, bateriové elektromobily značky bZ, koncept prodeje ojetých vozidel Toyota Prověřené vozy, a samozřejmě také poprodejní a další služby, včetně služby mobility Kinto.

Autosalony Toyota nabídnou modernější tvář i služby | Toyota Life

„Budoucí design autosalonů Toyota přinese zákazníkům nové zkušenosti se značkou i mnohem přirozenější způsob práce pro naše prodejce. Všechny produkty a služby totiž soustřeďujeme pod jedinou střechu, a prodejci se tak pro zákazníka stávají skutečnými průvodci světem Toyota. V těchto prostorách mohou zákazníci zažít vše přímo v prodejně, přičemž důraz klademe i na klíčový mezilidský kontakt,“ vysvětluje Didier Gambart, viceprezident pro prodej, marketing a zákaznické zkušenosti v Toyota Motor Europe.

Autosalony Toyota nabídnou modernější tvář i služby | Toyota Life

Celkové pojetí nových showroomů dokonale odpovídá strategii Toyoty označované jako ‚Beyond Zero‘, která dbá na výrobu vozů nezatěžujících životní prostředí a v moderním pojetí autosalonů je velmi silně akcentována. První nový prostor je už teď k vidění u francouzského prodejce vozů Toyota Eragny-sur-Oise.

Foto: archiv