České zastoupení Toyoty už neprodává jen auta. Její e-shop teď nabízí oblečení a různé vychytávky na sport, cestování a volný čas.  Fanoušci tak konečně mají možnost více se identifikovat se svou oblíbenou značkou. 

„Naším cílem bylo vybudovat plnohodnotný e-shop nabízející produkty prvotřídní kvality. Rovněž jejich výběr podléhá velmi pečlivému výběru. Budeme pravidelně představovat nové kolekce, které odpovídají aktuálním trendům i požadavkům těch nejnáročnějších zákazníků. Věříme, že díky tomu nejde jen o obyčejný merchandising, ale o věci, které budou chtít fanoušci Toyoty používat kvůli jejich funkčnosti, ne jen kvůli logu, které je na nich našité,“ popisuje PR manažerka české Toyoty Jitka Jechová.

Web shop.toyota.cz funguje jako plnohodnotný e-shop, na který odkazují také oficiální stránky české Toyoty. Nabízí oblečení sportovního i městského stylu, módní doplňky, jako jsou sluneční brýle, čepice či náramky, zavazadla a doplňky na cestování, ale je tu také speciální edice oblečení Gazoo Racing.

Toyota má vlastní řadu oblečení a doplňků na cestování | Toyota Life
Toyota má vlastní řadu oblečení a doplňků na cestování | Toyota Life
Toyota má vlastní řadu oblečení a doplňků na cestování | Toyota Life
Toyota má vlastní řadu oblečení a doplňků na cestování | Toyota Life
Toyota má vlastní řadu oblečení a doplňků na cestování | Toyota Life
Toyota má vlastní řadu oblečení a doplňků na cestování | Toyota Life
Toyota má vlastní řadu oblečení a doplňků na cestování | Toyota Life
Toyota má vlastní řadu oblečení a doplňků na cestování | Toyota Life
Toyota má vlastní řadu oblečení a doplňků na cestování | Toyota Life

Protože je Toyota oficiálním partnerem olympijských her a také Českého olympijského výboru, nechybí ani olympijská kolekce. Zákazníci tu najdou i sekci pro děti, kde je k dispozici nejen oblečení v malých velikostech, ale také hlavolamy či společenské hry.

V rámci spuštění e-shopu vznikla také série fotografií a videí představující jednotlivé produkty a jejich detaily. Tento obsah slouží nejen k propagaci, ale bude také součástí samotného e-shopu, kde poslouží zákazníkům, aby si udělali konkrétní představu o kupovaném zboží.

Foto: Lucie Cápková

Video: Yoda Production