České zastoupení Toyoty už neprodává jen auta. Její e-shop teď nabízí oblečení a různé vychytávky na sport, cestování a volný čas. Fanoušci tak konečně mají možnost více se identifikovat se svou oblíbenou značkou.
„Naším cílem bylo vybudovat plnohodnotný e-shop nabízející produkty prvotřídní kvality. Rovněž jejich výběr podléhá velmi pečlivému výběru. Budeme pravidelně představovat nové kolekce, které odpovídají aktuálním trendům i požadavkům těch nejnáročnějších zákazníků. Věříme, že díky tomu nejde jen o obyčejný merchandising, ale o věci, které budou chtít fanoušci Toyoty používat kvůli jejich funkčnosti, ne jen kvůli logu, které je na nich našité,“ popisuje PR manažerka české Toyoty Jitka Jechová.
Web shop.toyota.cz funguje jako plnohodnotný e-shop, na který odkazují také oficiální stránky české Toyoty. Nabízí oblečení sportovního i městského stylu, módní doplňky, jako jsou sluneční brýle, čepice či náramky, zavazadla a doplňky na cestování, ale je tu také speciální edice oblečení Gazoo Racing.
Protože je Toyota oficiálním partnerem olympijských her a také Českého olympijského výboru, nechybí ani olympijská kolekce. Zákazníci tu najdou i sekci pro děti, kde je k dispozici nejen oblečení v malých velikostech, ale také hlavolamy či společenské hry.
V rámci spuštění e-shopu vznikla také série fotografií a videí představující jednotlivé produkty a jejich detaily. Tento obsah slouží nejen k propagaci, ale bude také součástí samotného e-shopu, kde poslouží zákazníkům, aby si udělali konkrétní představu o kupovaném zboží.
Foto: Lucie Cápková
Video: Yoda Production
Mohlo by vás zajímat
Koulařka 🎱 a sprinterka 🏃♀️ Anna Luxová v roce 2020 vybojovala na Paralympijských hrách v Tokiu 🥉 ve vrhu koulí. Podívejte se na její medailonek a společně jí pojďme fandit v kvalifikaci do Paříže. 🗼